ایران نیوز

ساخت وبلاگ
نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/210EZY
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت گفت: برطرف شدن آلودگی‌ رودخانه‌های گوهررود و زرجوب رشت ضروری بوده و نیازمند نگاه جدی مدیران است.

خبرگزاری فارس: برطرف شدن آلودگی رودخانه‌های رشت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه شیرزاد عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهرستان ارتقای سلامت شهروندان، خدمات‌رسانی عادلانه و حساس کردن مسؤولان نسبت به موضوعات زیست‌محیطی را از اولویت‌های کمیسیون مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به برخی از آلودگی‌های زیست‌محیطی در شهر رشت، افزود: برطرف شدن آلودگی‌های دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت نیازمند نگاه جدی مدیران است.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت ایجاد تصفیه‌خانه لندفیل سراوان را از مباحث مهمی دانست که نیازمند نگاه جدی مدیران استانی و ملی است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا با حذف مشکلات زیست‌محیطی در حفظ سلامت شهروندان بکوشیم.

شیرزاد درباره اختصاص 50 میلیارد تومان برای احیای دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت، گفت: از این میزان، تنها یک میلیارد تومان برای احداث تصفیه‌خانه‌های بهداشتی بیمارستان‌های رشت در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اکنون 6 بیمارستان در شهر رشت وجود دارد و مقدار مذکور اعتبار برای ایجاد تصفیه‌خانه بیمارستان‌های رشت بسیار ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بیمارستان‌های مذکور را نیازمند نوسازی و بهسازی دانست و تصریح کرد: نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه کنند.

وی با ابراز ناراحتی از فقدان بازارچه‌های محلی در رشت افزود: اکنون در لولمان، سنگر و خشکبیجار بازارچه‌های محلی دایر بوده اما در شهر رشت تلاش‌ها در این زمینه محقق نشده است.

شیرزاد تشکیل کارگروه‌های مختلف در شورای چهارم شهر رشت در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ساماندهی دستفروشان را جزو اقدام‌های موفق شورا عنوان کرد.

وی درباره نقش موثر سرای محلات رشت تصریح کرد: سرای محلات رشت مشارکت مردم را به همراه دارد و مردم با حضور در سرای محلات راحت‌تر به مسؤولان محلی و نمایندگان خود دسترسی دارند.

عضو شورای شهر رشت ایجاد سرای محلات در رشت را موجب کاهش تردد به مناطق شهرداری دانست و افزود: این موضوع کاهش تردد و آلودگی هوا را به همراه دارد.

وی با اشاره به عملکرد کمیسیون حمل ونقل‌وترافیک شورای شهر رشت، اظهار کرد: خرید 20 دستگاه اتوبوس به منظور خدمات‌رسانی از اقدام‌های خوب این کمیسیون بوده است.

شیرزاد از موضوع اختصاص ارزش افزوده به کلانشهرهای کشور ابراز نارضایتی کرد و گفت: شهر رشت که به صورت زبانی به آن عنوان کلانشهر می‌دهند در این زمینه مظلوم واقع شده و خدمات خوبی در بحث ارزش افزوده از دولت دریافت نمی‌کند.

به گزارش فارس، رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در پایان جلسه مذکور با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های فاطمه شیرزاد در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 84004/ج30/

http://fna.ir/210EZY

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:59

95/04/31 - 21:02

شماره: 13950431000922

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/HJBFHP
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

دبیر اجرایی کنگره چالش‌های تشخیصی، درمانی تومورهای مغزی کودکان و نوجوانان در اردبیل گفت: 76 درصد کودکان مبتلا به تومورهای مغزی در استان اردبیل با تشخیص به موقع درمان شدند.

خبرگزاری فارس: 76 درصد کودکان تومور مغزی در اردبیل درمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افشین فتحی عصر امروز در سمینار چالش‌های تشخیصی و درمانی تومورهای مغزی کودکان و نوجوانان در سرعین اظهار کرد: انجمن خون و سرطان کودکان کشور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمینار در سطح تشخیصی و درمانی تومورهای مغزی کودکان و نوجوانان را به مدت دو روز در سرعین برگزار می‌کنند.

وی افزود: این سمینار با حضور اساتید برجسته کشوری نظیر استاد طباطبایی، زالی، ابوالقاسمی و ارزانیان در رشته فوق تخصص سرطان خون، جراحی مغز و اعصاب، رادیوتراپی و رادیولوژی شرکت کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: سرطان خون بعد از تومورهای مغزی شایع‌ترین بیماری کودکان است که مرگ و میرهایی را نیز به همراه دارد اما اگر راه‌های تشخیص و مراقبت‌های آن به موقع انجام شود، قطعاً بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف می‌شود.

فتحی گفت: در این زمینه باید خود خانواده‌ها با تشخیص به موقع رفتار کودکانشان و مشاهده علائم سر درد، استفراغ صبحگاهی و بی‌رغبتی به انجام بازی‌ها و تحرکات روزانه، دو بینی و لکنت زبان این موارد را با پزشکان در میان بگذارند تا روند شناسایی و درمان انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما برای اولین بار در کشور این همایش را با حضور متخصصان رشته‌های تومورهای مغزی کودکان و نوجوانان در قالب پانل‌های مختلف برگزار کردیم و سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم با استفاده از تجربیات جدید افزایش ارتقا سطح علمی پزشکان و همچنین رفع چالش‌های تشخیصی احتمالی را انجام دهیم.

فتحی اضافه کرد:‌ این سمینار در سطح تخصصی مطلوب برای اولین بار در کشور همسو با رشته‌های مختلف درمانی شامل جراحی مغز، رادیولوژی، رادیوتراپی و... انجام می‌شود تا بتوانیم با حضور اساتید از آخرین یافته‌های علمی نیز استفاده کنیم.

دبیر اجرایی کنگره چالش‌های تشخیصی، درمانی تومورهای مغزی کودکان و نوجوانان در اردبیل گفت: ‌در 6 سال گذشته 15 کودک مبتلا به سرطان و تومورهای مغزی شناسایی شدند که در مرکز بوعلی اردبیل هفت نفر از آنها تحت درمان قرار گرفتند که 6 نفر از آنها با مداوای به موقع و درمان قطعی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی افزود: ما در این استان در این ارتباط به 76 درصد موفقیت دست پیدا کردیم تا با تشخیص به موقع و تخلیه سریع تومور مغزی امکان مداوای کودکان با علائمی که اعلام شد، به شکل مناسب انجام شود.

انتهای پیام/62001/ج30/

http://fna.ir/HJBFHP

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:59

95/04/31 - 21:07

شماره: 13950431000903

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/8D36LY
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

استاندار اردبیل گفت: مدافعان حرم در دفاع از این مرز و بوم و حریم اهل‌بیت(ع) صدها کیلومتر آن طرف این سرزمین ارزشمند زمینه‌ای را فراهم کردند تا امنیت ملی و آرامش واقعی ملت ایران برقرار باشد.

خبرگزاری فارس: مدافعان حرم امنیت بی‌نظیر ملی را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در نخستین همایش استانی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: ستاد پشتیبانی در دو بخش مردمی و ادارات دولتی فعالیت خود را انجام می‌دهد و همان طوریکه در مناسبت‌های مختلف به ویژه اربعین حسینی تجربه‌ای شایسته از حضور و مشارکت مردم را در این مراسم معنوی شاهد هستیم، قطعاً در قالب ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مردم استان اردبیل بار دیگر افتخار می‌آفرینند.

استاندار اردبیل گفت: اگر امروز بعد از یک‌هزار و 400 سال حادثه عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده است به برکت اصالت و حقانیت این حادثه بی‌نظیر است که فرزندان این مرز و بوم در تبعیت از مولایشان امام حسین (ع) با عشق و علاقه خاص در میدان مبارزه با دشمنان اسلام حاضر شدند تا هنر دفاع از اسلام و حریم اهل بیت را با اخلاص تمام نشان دهند.

خدابخش افزود: باید هر چه از دستمان بر می‌آید در کمک به این مدافعان حرم سعی و تلاشمان را به شکل گسترده انجام دهیم تا شرمنده آنها در دنیا و آخرت نباشیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: همان طوریکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیری را در دفاع و پشتیبانی از رزمندگان اسلام خلق کردند قطعاً امروز نیز با فعال شدن ستاد پشتیبانی آحاد مردم با خیال راحت کمک‌هایشان را انجام می‌دهند تا بهترین پشتیبانی را از رزمندگان سلحشور حاضر در میدان دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق به خوبی نشان دهند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل این پشتیبانی‌ها را نشانی از شور و اشتیاق مردم در ارادت به اهل بیت و دلدادگی به خاندان پیامبر مکرم اسلام و علی‌ ابن ابیطالب(ع) بیان کرد و ادامه داد: در این زمینه آنچه که شایسته و یک حرکت بی‌نظیر محسوب می‌شود شور و اشتیاقی است که هیچ وقت رنگ و غبار گذر زمان به خود نمی‌گیرد.

انتهای پیام/62001/ج30/

http://fna.ir/8D36LY

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:59

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/UZ6ZT
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

مشاور رییس قوه قضاییه در امور ایثارگران گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی در امور ایثارگران یکی از مهمترین برنامه‌ها و از محورهای کاری این مجموعه است.

خبرگزاری فارس: تشکیل بانک اطلاعاتی امور ایثارگران در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد بیگی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان بسیجی دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان در سالن شهید بهشتی دادگستری اظهار داشت: هم‎اکنون 225 شهید، حدود 4 هزار جانباز، 327 نفر آزاد و 5 هزار و 572 نفر رزمنده در قوه قضاییه داریم و با توجه به اینکه تعدادی هنوز شناخته شده نیستند آمار دقیق تری در دست نیست که امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و خانواده‎های شهدا تمام شهدا و جانبازان را شناسایی و خاطرات آنها را در قالب کتاب چاپ کنیم.

وی در ادامه از تشکیل پرونده برای قضاتی که مورد ترور واقع شده‌اند خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران افرادی که در راه عدالت به شهادت می‌رساند را به عنوان شهید قبول نمی‎کند که یکی از برنامه‎های ما این است تا بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

مشاور قوه قضاییه در امور ایثارگران از برگزاری هفت همایش کشوری و منطقه‎ای خبر و افزود: تاکنون در استان‎های خراسان، خوزستان، اردبیل، بوشهر، فارس و سیستان و بلوچستان همایش‌های بزرگی برگزار شده و تلاش ما بر این بوده تا مشکلات ایثارگران، جانبازان و خانواده‎های معظم شهدا را بررسی و بتوانیم راه حلی برای رفع آنها پیدا کنیم.

بیگی افزود: به طور مثال یک قاضی که در خیابان با ضرب گلوله به قتل رسیده با تعاریف رسمی موجود شهید محسوب می‎شود، ولی قاضی دیگری که در پشت میز محکمه با ضربات کارد به قتل رسیده شهید محسوب نمی‌شود.

وی گفت: برای رفع این مشکل دستگاه قضا در حال رایزنی با مسؤولان مربوطه است و در صورت اصلاح آیین نامه اجرایی فعلی این مشکل رفع خواهد شد و در غیر این صورت قانون حمایت از خانواده‎های شهدا و ایثار گران باید مورد بازنگری قرار گیرد.

گفتنی است، یادواره قاضی شهید ابراهیم کریمی با حضور مشاور قوه قضاییه در امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان قوه قضاییه و دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان روز گذشته در شهرستان سراوان برگزار شد.

همچنین دقایقی قبل مشاور قوه قضاییه در امور ایثارگران کشور، فرمانده مرکز بسیج قوه قضاییه و هیأت همراه با همراهی رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی  سیستان و بلوچستان با حضور بر مزار شهیدان موسی نوری دادستان زابل و شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای حوادث تروریستی استان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/75005/ج30/

http://fna.ir/UZ6ZT

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:58

95/04/31 - 15:11

شماره: 13950431000613

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/H36DNI
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

دومین مرحله رقابت‌های تیر و کمان آزاد کشور به میزبانی قزوین آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز مرحله دوم رقابت‌های تیر و کمان آزاد کشور در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در دومین مرحله از رقابت‌های تیراندازی با کمان آزاد بزرگسالان کشور، کمانداران بخت خود را برای کسب عناوین برتر محک می‌زنند.

رقابت‌هایی که بدون شک با توجه به اینکه حکم پیکارهای انتخابی تیم ملی را دارد، از اهمیت بالایی برای کمانداران برخوردار است و آنان از این موقعیت به عنوان بهترین فرصت برای رسیدن به کمان تیم ملی استفاده می‌کنند.

بدون شک انتخاب قزوین به عنوان میزبان دومین مرحله از رقابت‌های آزاد انتخابی بزرگسالان کشور نشان از اعتماد فدراسیون به این هیأت ورزشی دارد، زیرا در طول چند سال اخیر کمانداران استان قزوین توانسته‌اند ضمن حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در میادین آسیایی و جهانی برای این استان و جامعه ورزشی تیراندازی با کمان کشورمان افتخارآفرینی کنند.

این رقابت‌ها فرصت مناسبی است تا ورزشکاران استان قزوین بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت با کمانداران سایر کشور محک بزنند و توانایی‌های بالای خود را به رخ حریفان بکشند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور به میزبانی قزوین اظهار کرد: این رقابت‌ها از امروز با رقابت ورزشکاران بخش ریکرو در دو بخش مردان و زنان در مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شد.

مجید ملاحسینی افزود: این مسابقات با درخواست هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین و موافقت فدراسیون به قزوین سپرده شد.

وی با اشاره به رقابت‌های مرحله دوم تیراندازی با کمان آزاد کشور در قزوین افزود: در این رقابت‌ها کمانداران برای ارتقاء رنکینگ خود تلاش می‌کنند و به نوعی این رقابت‌ها تلاش ورزشکاران برای رسیدن به کمان تیم ملی است که همین مسأله موجب شده تا این رقابت‌ها در بالاترین سطح ممکن خود برگزار شود.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قزوین خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مسابقات بخش ریکرو رقابت‌های تیراندازی با کمان آزاد قهرمانی کشور از فردا مسابقات بخش کامپوند نیز برگزار می‌شود که طی آن کمانداران زن و مرد در مسافت 50 متر با هم رقابت می‌کنند.

گفتنی است، دومین مرحله مسابقات تیراندازی با کمان آزاد کشور با شرکت 206 کماندار به مدت دو روز به میزبانی مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/77004/ج30/

http://fna.ir/H36DNI

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:58

95/04/31 - 15:13

شماره: 13950431000620

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/AF2LBG
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ساختمان جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را افتتاح کرد.

خبرگزاری فارس: ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ساختمان جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد.

این ساختمان بهمن‌ماه سال 92 در زمینی به وسعت یک‌هزار و 500 متر مربع کلنگ‌زنی شد و برای ساخت آن 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

همچنین امروز با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عملیات ساخت آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.

این آزمایشگاه مجهزترین آزمایشگاه غذا و داروی منطقه جنوب شرق کشور است که در 2 هزار و 500 متر مربع ساخته می‌شود و برای ساخت آن چهار میلیارد تومان اعتبار از بودجه سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نظر گرفته شده است

انتهای پیام/80017/ز10

http://fna.ir/AF2LBG

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 17:58

95/04/31 - 13:08

شماره: 13950431000421

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/U1JN6T
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خبری از استیضاح وزرای نفت و کار نیست.

خبرگزاری فارس: خبری از استیضاح زنگنه و ربیعی در دستور کار مجلس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به نکته خبرنگار فارس مبنی بر امضاهای جمع‌آوری شده توسط نماینده مردم ایذه و باغملک برای سوال از وزیر نفت، اظهار داشت: بحث سوال از وزرا حق طبیعی هر نماینده مجلس است که هر نماینده‌ای می‌تواند از وزیر سوال داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه خبری مبنی بر استیضاح وزیر نفت مطرح نشده است افزود: هیچ‌گونه امضایی نیز برای سوال مطرح نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص استیضاح وزیر کار نیز بیان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر استیضاح ربیعی وزیر کار نیز مطرح نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که وکیلی نماینده تهران چندی پیش گفته بود که پیگیر استیضاح وزیر کار است، خاطر نشان کرد: آقای وکیلی خواسته‌ای از وزیر کار داشته که گفته بود اگر انجام نشود استیضاح را دستور کار قرار خواهیم داد مانند خود من و وزیر اقتصاد در مورد حقوق های نجومی.

تاج‌گردون ادامه داد از قول آقای وکیلی نقل شده بود که ایشان 60 امضاء برای استیضاح وزیر کار جمع‌آوری کرده است که آقای وکیلی نیز چنین موضوعی را تکذیب کردند.

انتهای پیام/82014/ر20/

http://fna.ir/U1JN6T

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:56

95/04/31 - 13:08

شماره: 13950431000443

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:56

95/04/31 - 13:10

شماره: 13950431000396

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/5T4LCA
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

معاون تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اصفهان گفت: اصفهان با شعار «رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل» میزبان مسابقات ورزشی شنای دانش‌آموزان دختر و پسر کشور است.

خبرگزاری فارس: اصفهان میزبان مسابقات ورزشی شنای دانش‌آموزان دختر و پسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان، عبدالرضا رئیسی اظهار کرد: شعار امسال مسابقات ورزشی شنای دانش‌آموزان دختر و پسر «رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل» است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان میزبان مسابقات شنای دانش‌آموزان دختر و پسر کشور است، افزود: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در استان‌های اصفهان، سنندج، قم، فارس، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: مسابقات بخش ابتدایی در دو گروه سنی 10 و زیر 10 سال و گروه سنی 11 و 12 سال و همچنین در گروه سنی متوسطه دوره اول در سنین 13 تا 14 سال برگزار می‌شود.

رئیسی ادامه داد: مسابقات پسران در روزهای 16 تا 20 مردادماه و دختران نیز در روزهای 22 تا 26 مردادماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش پسران، 670 نفر و در بخش دختران، 510 نفر در این مسابقات شرکت می‌کنند، در ادامه گفت: دانش‌آموزان دختر 15 استان در مقطع ابتدایی، 16 استان در مقطع متوسطه اول و همچنین دانش‌آموزان پسر 22 استان در مقطع ابتدایی و 21 استان در مقطع متوسطه اول پسران در این سری از مسابقات کشوری به میزبانی استان اصفهان شرکت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان بیان داشت: در این مسابقات در بخش دختران 70 داور و در بخش پسران نیز 80 داور حضور دارند که در مجموع هزار و 180 نفر شامل مربی، سرپرست، داور، پزشک عوامل اجرایی و ورزشکار ناظر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/63058/غ

http://fna.ir/5T4LCA

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:56

95/04/31 - 08:39

شماره: 13950431000041

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/KPD8GJ
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

فرمانده بسیج امام خمینی (ره) چاه مبارک بر ضرورت بصیرت‌افزایی اقشار جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت بصیرت‌افزایی اقشار جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، یونس عبداللهی چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج چاه مبارک اظهار داشت: امر به معروف یکی از کلیدهای نجات جوامع بشری است و انسان را به سمت خیر و سعادت سوق می‌دهد.

فرمانده بسیج امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک خاطرنشان کرد: احیای این واجب دینی وظیفه‌ای همگانی است و سپاه و بسیج در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

عبداللهی با تشریح ویژگی آمران به معروف و ناهیان از منکر، بیان داشت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید با خوش‌رویی و مهربانی به افرادی که مرتکب منکر و گناه شده‌اند، تذکر دهیم تا امر به معروف اثر مثبت خود را بگذارد و شاهد اصلاح جامعه از فساد باشیم.

وی عمل به معروفات را مهم‌ترین رمز موفقیت آمران به معروف دانست و افزود: ناهی از منکر نباید خود مرتکب آن عمل ناپسند شود و در گام نخست باید عامل به معروف باشد و سعی کند خودش را در معرض نصیحت دیگران قرار دهد.

فرمانده بسیج امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک گفت: شناخت دقیق نسبت به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و ابعاد آن موضوعی است که همه آنهایی که قصد مشارکت در این طرح را دارند به آن توجه داشته باشند.

عبداللهی اذعان داشت: آمران به معروف باید توجه داشته باشند که اشخاصی را امر به معروف و نهی از منکر کنند که آن فرد استمرار به گناه داشته و ضرر جانی و مالی و ناموسی بر ایمان نداشته باشد.

وی در ادامه این نشست گفت: تلاش برای افزایش دانش و معلومات در قبال جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان رویکردی است که همه بسیجیان و خصوصا فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات باید مدنظر قرار دهند و در این زمینه کوشا باشند.

فرمانده بسیج امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک ادامه داد: دشمنان امروز از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی که مرکزیت آنها در خارج از کشور است در حال یورش به مرزهای فرهنگی و فکری جامعه ما هستند و در چنین شرایطی همه ما باید با هوشیاری و بصیرت به وظایف خود در قبال جامعه اسلامی عمل کنیم.

عبداللهی ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی غیرت دینی بسیجیان دشمنان کیان اسلامی را ناکام گذاشت و حمله به این غیرت و تلاش برای نابودی آن رویکردی است که دشمنان ما امروز در چارچوب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/2451/صا30

http://fna.ir/KPD8GJ

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 11:56

95/04/31 - 08:43

شماره: 13950431000060

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/OFC7EU
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

به همت بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس از بانوان شاخص حجاب و عفاف آلومینیوم المهدی(عج) و هرمزآل تقدیر شد.

خبرگزاری فارس: تجلیل از بانوان شاخص حجاب و عفاف مجتمع آلومینیوم المهدی(عج) و هرمزآل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، طی مراسمی با حضور فرمانده بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس، مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه، قائم مقام شرکت آلومینیوم المهدی(عج)، مسؤول امور ایثارگران و همچنین فرمانده پایگاه بسیج این شرکت از دو بانوی کارمند شاخص حجاب و عفاف مجتمع آلومینیوم المهدی(عج) و هرمزآل با اهدای لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.

مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه شهرستان بندرعباس اظهار کرد: این حرکت به منظور نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌خصوص در بین قشر کارمند و کارگر صورت گرفت که موجب تشویق و ترغیب دیگر کارمندان و همچنین روی آوردن به حجاب برتر که همان چادر است می‌باشد.

رضا صفامهر با تاکید بر لزوم زندگی به سبک اسلامی، اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جامعه و خانواده‌های ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ به اعتقادات جوانان در تلاش است، خاطرنشان ساخت: در تاریخ اسلام، دشمنان همواره اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و کشف حجاب در دوران رضاخان و ترویج بی‌بند و باری در کشورهای اسلامی نشانه‌های توطئه دشمنان در این امر است.

انتهای پیام/3264/صا

http://fna.ir/OFC7EU

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 11:56

95/04/31 - 08:46

شماره: 13950431000058

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/IJ8YB5
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

معاون آبزی‌پروری شیلات هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون 300 تن انواع ماهی گرمابی در هرمزگان صید شده است.

خبرگزاری فارس: صید 300 تن انواع ماهی گرمابی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، علی کریمی پیش‌بینی کرد تا پایان سال، 420 تن ماهی گرمابی برداشت شود که 10 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: ماهی‌های گرمابی از سدهای خاکی و ذخیره آب کشاورزی در شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، سیریک، میناب، بندرعباس و رودان برداشت شده است.

معاون آبزی‌پروری شیلات هرمزگان گفت: کپور معمولی، کپور نقره‌ای، کپور علف‌خوار، کپور سرگنده و هامور از ماهیان گرمابی است.

کریمی ادامه داد: افزایش اشتغالزایی، تامین نیاز مردم در مناطق دور از ساحل، تقویت منابع آبخیزداری و کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آبی در پشت سدها از مهمترین اهداف پرورش ماهی‌های گرمابی در هرمزگان است.

وی تصریح کرد: ماهی‌های صیدشده علاوه بر استان‌های تهران، اصفهان و فارس به کشور عراق نیز صادر می‌شود.

معاون آبزی‌پروری شیلات هرمزگان یادآور شد: این ماهی‌ها در دمای بین 18 تا 30 درجه رشد کرده و به علت شرایط آب و هوایی استان و غذادهی مناسب از سرعت رشد بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/3264/صا

http://fna.ir/IJ8YB5

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 11:56

95/04/31 - 01:56

شماره: 13950431000039

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/QLGHK8
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه بر ضرورت تلاش آمران به معروف برای بهبود وضعیت حجاب اسلامی در جامعه که کلید رفع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: بهبود حجاب اسلامی رویکرد اصلی آمران به معروف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمود شریفی چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج چاه مبارک اظهار داشت: در وهله اول ظهور انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی که نماد امر به معروف است و سپس نفی نظام طاغوت که نماد نهی از منکر اکبر است.

وی اضافه کرد: طریقت تنها از مسیر شریعت می‌گذرد و راهبرد در این طریقت، امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید بوده است و اگر کسی در این مسیر گام بردارد، تمام وجودش خدایی می‌شود و جز در مسیر خیر حرکت نمی‌کند.

شریفی با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید به فریضه امر به معروف اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: محدودیت در فریضه امر به معروف فرصت دادن به دشمن است به همین خاطر فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر توفیق الهی است.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی به نیروهای سازمانی مرتبط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری آنها در برابر حربه‌های دشمنان از رویکردهایی است که سپاه به آن توجه دارد.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت در اجرای اجتماعی این آموزه دینی رویکردی است که همه اقشار جامعه و به‌خصوص بسیجیان باید خود را نسبت به آن مسؤول بدانند.

شریفی شروع از خود را رمز موفقت در تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جوامع انسانی دانست و ابراز داشت: باید بی‌تفاوتی را کنار بگذاریم و به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم حساس باشیم و آنچه پیرامون ما می‌گذرد را دقیق و مرتب رصد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید برای بهبود وضعیت حجاب اسلامی در جامعه تلاش کنیم، افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، تلاش برای بهبود وضعیت حجاب در جوامع انسانی است، زیرا اگر حجاب اسلامی رعایت شود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ج30/

http://fna.ir/QLGHK8

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:42

95/04/31 - 02:00

شماره: 13950431000040

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/OFC7EW
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین خصیصه شهدای مدافع حرم است چراکه ولایت فقیه ستون اسلام و عامل حفظ و دوام ارزش‌های ناب اسلامی در جامعه است.

خبرگزاری فارس: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی شهدای مدافع حرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ورامین، محمدرضا یوسفی در جریان دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی حیدری اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و حراست از حریم ولایت پای در میدان مبارزه با کفر و الحاد گذاشته و در اصل با تقدیم جان خود، از ستون اسلام حراست کردند.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم با تقدیم جان خود نه تنها از حریم خاندان عصمت و طهارت حراست کردند بلکه چهره پلید کسانی که به اسم مسلمانی به جنگ با اسلام آمده‌اند را برای جهانیان نمایان ساختند.

یوسفی تأکید کرد: مهم‌ترین پیام این شهیدان، پیروی از ولایت فقیه و دفاع از حریمی است که توانسته با بصیرت، شناخت و درایت توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آشکار ساخته و نقشه آنان را نقش بر آب سازد.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: امروز تمامی مردم و مسؤولان وظیفه دارند تا با حرکت در مسیری که شهیدان با خون خود ترسیم کرده‌اند از ارزش‌های اسلامی حراست کرده و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، با شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام به مقابله بپردازند.

گفتنی است، شهید مهدی حیدری از شهیدان ایرانی مدافع حرم شهرستان ورامین است که در بهمن ماه سال 1394 در کشور سوریه به دست نیروهای تروریستی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید حیدری پس از پنج ماه به ایران اسلامی باز گشت و به خاک سپرده شد.

از شهید حیدری یک فرزند چهارساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/2462/ج/

http://fna.ir/OFC7EW

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:42

95/04/31 - 02:03

شماره: 13950431000042

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 9:42

95/04/31 - 00:05

شماره: 13950430001580

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/RGREJ5
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک مهاجم با تجربه و گلزن به خدمت گرفت.

خبرگزاری فارس: تنهایی به صبای قم آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 36 روز از آغاز نقل و انتقالات پیش فصل بازی‌های شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد صبای قم در ادامه تلاش خود برای حضور موفق در لیگ جدید خرید دیگری انجام داد و یک بازیکن با تخصص بازی در خط حمله جذب کرد.

خرید جدید تیم صبای قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان انجام شد و منصور تنهایی دومین گلزن برتر تیم دسته اولی خونه به خونه بابل با عقد قراردادی به مدت یک فصل شاگرد عبدالصمد مرفاوی در صبای قم شد.

تنهایی 34 ساله بازیکنی است که در فصل قبل رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که تیم خونه به خونه بابل با هدایت اکبر میثاقیان و سپس حمید درخشان به میدان می‌رفت، 6 گل برای این تیم به ثمر رساند و بعد از دیگر مهاجم این تیم یعنی روح‌الله باقری دومین گلزن برتر نماینده بابل شد.

منصور تنهایی که فوتبال خود را از تیم اتکاء گرگان در لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان آغاز کرده و در 32 مسابقه برای این تیم 9 گل به ثمر رسانده است، سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی شاهین بوشهر، سایپا تهران، مس کرمان، صنعت‌نفت آبادان، گیتی‌پسند اصفهان و خونه به خونه بابل را دارد.

این بازیکن زمانی که تیم شاهین بوشهر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت برای این تیم 65 بازی انجام داد و 12 گل به ثمر رساند، ضمن اینکه هشت بار با پیراهن تیم سایپا در لیگ برتر به میدان رفته و برای مس کرمان نیز هفت بازی انجام داده است.

مهاجم جدید صبای قم با پیراهن صنعت‌نفت آبادان در 13 بازی لیگ دسته اول حضور داشته و دو گل زده و برای تیم گیتی پسند اصفهان نیز در 17 مسابقه تنها دو گل وارد دروازه حریفان کرده است اما با آمار بهتری در تیم خونه به خونه بابل مورد توجه کادر فنی صبای قم قرار گرفت.

منصور تنهایی در حالی برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی ملحق شد که این تیم مهاجمانی همچون غلامرضا عنایتی، عبدالکریم اسلامی، محمد اوسانی را در اختیار دارد.

تنهایی آخرین بار با پیراهن تیم فوتبال شاهین بوشهر در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم صبای قم به میدان رفت و در مسابقه نیم‌فصل نخست دو تیم که در ورزشگاه اختصاصی شاهین به برتری چهار بر صفر نماینده بوشهر انجامید، زننده دو گل تیم شاهین بود تا صبای قم در آن فصل که رتبه چهارم لیگ برتر را کسب کرد و به لیگ قهرمانان آسیا رفت تنها شکست سنگین خود را تجربه کند.

انتهای پیام / 78002/ج30/

http://fna.ir/RGREJ5

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:01

95/04/31 - 00:05

شماره: 13950430001581

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/HNY1CA
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

رئیس هیأت تکواندو استان قم از اردوی مشترک تکواندوکاران قم با ملی‌پوشان المپیکی کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: اردوی مشترک تکواندوکاران قم با مردان المپیکی ایران

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کسب مدال از رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل تلاش مجموعه هیأت این بود که بهترین امکانات در اختیار تکواندوکاران قم قرار بگیرد تا این تیم آماده رویارویی با حریفان شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برترین‌های استان‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند، بالطبع کار برای کسب مدال بسیار سخت است و تکواندوکاران ما برای اینکه با بهترین شرایط به مصاف حریفان خود بروند، اردوهای مختلفی را پشت‌سر گذاشته‌اند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در ادامه از برنامه‌ریزی برای تشکیل اردوی آماده‌سازی مشترک تکواندوکاران قم با ملی‌پوشان المپیکی تکواندو کشورمان خبر داد و افزود: این اردو به میزبانی خانه تکواندو در تهران تشکیل شد و برای تجربه اندوزی تکواندوکاران قم بسیار مفید بود.

وی با بیان اینکه نفرات حاضر در ترکیب تیم‌ منتخب نوجوانان هیأت تکواندو استان قم شرایط مطلوبی برای درخشش در مسابقات قهرمانی کشور دارند، عنوان کرد: نوجوانان تکواندوکار قم پیش از این اردوهای مشترک با ‌تکواندوکاران قزوین٬ بروجرد و سمنان را نیز تجربه کرده‌اند.

جمشیدی ابراز کرد: تکواندوکاران قم بعد از شرکت در مسابقات انتخابی استان، تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی از اردیبهشت ‌ماه آغاز کرده‌اند و پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی و با مشخص شدن 10 نفر مورد نظر کادر فنی، برای کسب آمادگی حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در اردوهای مختلف حضور یافته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات تکواندو قهرمانی کشور، حضور در اردوی مشترک با نفرات ملی پوش تکواندو ایران نظیر فرزان عاشورزاده٬ مهدی خدابخشی و سجاد مردانی که قرار است به زودی در المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل حضور یابند یقینا از نظر روحی و روانی به تیم ما کمک زیادی کرده است.

رئیس هیأت تکواندو استان قم بیان کرد: این اردو برای کادر فنی تیم نوجوانان قم و حتی اعضای تیم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها یک فرصت بسیار مغتنم بود و یقینا 10 تکواندوکار قم با انگیزه‌ای که دارند در مسابقات قهرمانی کشور شگفتی‌ساز خواهند شد.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی پسران هیأت تکواندو قم به مسابقات سال جاری تکواندو لیگ و قهرمانی نوجوانان کشور اشاره و بیان کرد: تیم‌ منتخب نوجوانان قم با ترکیب امیرمحمد غلامی٬ حسین حسین‌زاده٬ سیدعباس جلالی و علی چهرقانی قطعا قابلیت بالایی برای کسب موفقیت دارد.

جمشیدی اظهار کرد: همچنین محمد ابراهیمیان٬ مهدی عابد٬ حسن داداش‌زاده٬ محمدحسین علی‌محمدی٬ حسین آقامحمدی٬ محمدمهدی شازده‌احمدی به عنوان دیگر نفرات اصلی تیم در کنار حسین داداش‌زاده و مرتضی قنبری به عنوان بازیکنان ذخیره تیم قم را در این دوره همراهی می‌کنند، ضمن اینکه مربیان این تیم محمدعباس عزیززاده٬ عبدالله بینایی و بلال سلیمانی هستند.

انتهای پیام/78002/ن30

http://fna.ir/HNY1CA

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:01

95/04/31 - 00:05

شماره: 13950430001611

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/N4P7VY
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان گفت: مطالعه 56 روستا در بحث طرح هادی روستایی در این شهرستان به اتمام رسید.

خبرگزاری فارس: اتمام مطالعه طرح هادی 56 روستا در رودان

سعید کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: روستا به‌عنوان نقطه تولید و قشر مولد هر کشور بهترین جایگاه در زمینه رشد فرهنگ و آداب و رسوم یک کشور را دارد و نقش بسیار مهمی در پویایی اقتصادی و اقتصاد تولیدمحور را ایفا می‌کند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس ظرفیت و موقعیت و شاخص‌های گردشگری و کشاورزی در مسیر توسعه روستاها قدم بر می‌دارد و باعث شده است که روستاها به کانون کار و تولید و رشد اقتصادی تبدیل شوند که یکی از مهمترین اقداماتی که در جهت ایجاد امنیت اقتصادی برای روستائیان انجام گرفته است صدور سند مالکیت می‌باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رودان عنوان کرد: با مطالعه طرح هادی، 56 روستا در سال گذشته مطالعه و تمامی طرح‌های روستاهای بالای 20 خانوار به اتمام رسیده است و از مجموع 108 روستا که طرح آنان پایان یافته است طرح هادی 31 روستا به مرحله اجرا رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها به طول 33 هزار متر می‌باشد که خدمات مختلفی از قبیل آسفالت، زیرسازی، جدول‌گذاری، احداث ابنیه و جداره‌سازی اماکن مذهبی و عمومی روستا و اجرای فضاهای ویژه روستایی در این مناطق اجرا شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: جمعیت تحت پوشش طرح‌های هادی اجراشده در روستاهای شهرستان رودان از بدو تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان تاکنون 52 هزار نفر است.

انتهای پیام/3264/ن20

http://fna.ir/N4P7VY

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:01

95/04/30 - 22:36

شماره: 13950430001614

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/AKI6G7
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهل‌انگاری چند جوان ماهیگیر منجر به آتش‌سوزی 15 هکتار از عرصه‌های جنگلی دارشاهی شد.

خبرگزاری فارس: سهل‌انگاری چند جوان ماهیگیر منجر به آتش‌سوزی 15 هکتار از جنگل‌های دارشاهی شد

محمد‌رحیم برزمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بعد از ظهر امروز بر اثر سهل‌نگاری چند جوان ماهیگیر 15 هکتار از جنگل‌های منطقه دارشاهی یاسوج در آتش سوخت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد به علت این آتش‌سوزی اشاره کرد و گفت: تعدادی جوان برای ماهیگیری در رودخانه بشار آتشی روشن کردند که این آتش منجر شد که هکتارها جنگل‌ منطقه دارشاهی در آتش بسوزد.

وی با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در استان افزود: متأسفانه بیشترین علت این آتش‌سوزی‌ها عوامل انسانی است که پس از ترک محل آتش را خاموش نمی‌کنند.

این مسؤول تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 44 فقره آتش‌سوزی در سطح جنگل‌ها و مراتع استان به وقوع پیوست که 648 هکتار از جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت شدند.

 برزمند بیان کرد: در این آتش‌سوزی‌ها انواع و اقسام گونه‌های گیاهی و مرتعی و درختان از جمله درخت بلوط دچار آتش‌سوزی شد.

وی تبیین کرد: سهل‌انگاری گردشگران و آتش زدن زمین‌های کشاورزی در مجاورت اراضی ملی برای تصرف در این اراضی از جمله علل آتش‌سوزی اخیر در منابع طبیعی است.

انتهای پیام/82009/ذ20

http://fna.ir/AKI6G7

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:26

95/04/30 - 22:38

شماره: 13950430001560

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/RGREJ7
کپی

آدرس مورد نظر کپی شد

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها در صورت رسیدن دمای هوای استان قم به 50 درجه و صلاحدید مسؤولان استانی، ادارات باید تعطیل شود.

خبرگزاری فارس: تعطیلی ادارات با رسیدن دمای هوا به 50 درجه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن اروجی چهارشنبه شب در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سال 95 که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ریزگردها هر ساله استان قم را مورد تاثیر خود قرار می‌دهد، اظهار کرد: باید برای مقابله با این مشکل برنامه بلند مدتی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تاکید بر اینکه مسؤولان استانی باید در حوزه مدیریت بحران حرکتی منسجم داشته باشند، اضافه کرد: بهره‌برداری جامع از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات استان قم را رفع کند.

وی از افزایش دمای استان قم در ماه جاری یاد کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها در صورت رسیدن دمای هوای استان قم به 50 درجه و صلاحدید مسؤولان استانی ادارات باید تعطیل شود.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه این جلسه به ایراد سخن پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و میزان آلودگی سلامت مردم در خطر است و مسؤولان باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

محمد گلفشان با اشاره به اینکه رفع مشکل آلودگی هوا نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت است، تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری مقدمات آغاز برنامه‌های بلند مدت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/78023/ر20/

http://fna.ir/RGREJ7

ایران نیوز...
ما را در سایت ایران نیوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان iranews بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:26